10 days!


Godmorgon! Nu är det äntligen fredag! Dagen består mestadels av roliga lektioner. SO, NO (biologi), musik och sen är min engelskgrupp bäst, så den lektionen är också rätt skoj :) Nu är det snart helg!

Min helg kommer bestå en hel del av plugg inför SO-provet på måndag. Vill få minst VG! Alexandra ska kanske ha filmkväll i helgen också, så om det blir av ska jag ju dit of course <3 Annars kommer det bestå av vila, åter vila, film och på söndag ska jag simma :) Najsbajs!

By the way, nu är det bara 10 dagar kvar tills Sebastians nya singel My Getaway släpps! Vilka ska köpa? :)

Byebye! / P

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tkr jag med :)



oj du är en riktig sebastian lover ;)

2008-09-12 @ 08:54:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen av de är mina favorit lektioner, fick välja bort No, so haha special fall :P

2008-09-12 @ 13:47:11
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0